Flaş Kocaeli
flaskocaeli@gmail.com

SARISU KAMPINDA EMEK VAR ALINTERİ VAR

07 Ekim 2020 tarihli yazısı

Sarısu Kampı hakkında bende birşeyler yazmak istedim,normalde gazetedeki yoğun tempodan dolayı köşe yazısı yazamıyorum ama bu sefer kendimi yazmak zorunda hissettim.

Sarısu hakkında yoğun eleştiriler gördüm sosyal medyada,üzülmedim desem yalan olurdu, iyiye iyi kötüye kötü demek bu kadar zormu, fakat yapılan güzel bir projeyi bile karalamak hangi akla, hangi vicdana sığar onu bilemedim. Yiğidi öldür hakkını yeme derler, Başkan Hürriyet gayet güzel bir çalışma yapmış, muhalefetin güzel bir çalışmayıda görmezden gelmeyerek Başkan Fatma Kaplan Hürriyet'e bir teşekkürü çok görmemelidir diye düşünüyorum.

Çünkü burada birçok kişinin emeği var Alınteri var yapılan haksız saldırılar o kişilerin emeğini alın terini ihanettir.

Bu yazıda kendi izlenimlerim aktaracağım izninizle.

Cumartesi akşamı İzmit Belediyesi'nin restore edip yenilediği Kandıra'da bulunan Sarısu kampında gazeteci arkadaşlarla bir günlük kamp yaparak stres attık Sarısu kampı daha önce de hizmet veren bir yerde.

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ve İzmit Belediyesi ekibine böyle güzel bir tesisi yenilik yaparak İzmit halkının hizmetine sunduğundan dolayı teşekkür ediyorum.

Fatma Kaplan Hürriyet sarısu kampında yaptığı konuşmada hiçbir zaman sarısuyu ben yaptım demedi sadece yeniledik ve restore ettik söyleminde bulundu.

Bu ikisi çok farklı bir şey, ama ne hikmetse sosyal medyada bazı arkadaşlar İzmit Belediyesi'de Nevzat Doğan zamanında yaptığı Sarısuyu Fatma Kaplan Hürriyet ben yaptım diye sahiplendi imajı yaratmaya çalıştı. Arkadaşlar haksızlığa karşı susan dilsiz şeytandır derler.

Her neyse konumuz bu değil ben size sarısu kampını anlatacağım, Fatma Kaplan Hürriyet'in daveti üzerine sarısu kampına katıldım, akşam Başkan Hürriyet, başkan vekili Hakan Tanta birim müdürleri, meclis üyeleri bizleri kapıda sırada bekleyerek karşıladı.

Çok şaşırmıştım, normalde böyle bir karşılama beklemiyordum, onure oldum desem yalan olmaz.

Öncelikle küçük bir kokteyl sonrası tanıtım konuşmaları yapılıp tesis tanıtıldı. Ardından tesisi gezdik, ne yalan söyleyeyim böyle bir tesisi bende beklemiyordum. Tesis gezisi bitince yemeğe geçtik, yemek tabldot şeklinde geldi, mükemmel bir kalitede ağız tadıyla yediğimiz ev yemekleri ve tatlıdan sonra isteyen veleybol isteyen dart oynadı daha sonrası, konser alanına giderek Grup Sır'ın konseriyle eğlencemiz tavan yaptı.

Başkan vekili Hakan Tanta'ın eğlenceye renk katarak herkesi çoşturması da ayrı bir keyifti.

Gecenin ilerleyen saatlerinde ateş başına geçerek sohbete başladık, İzmit Belediyesi çalışanı Murat Taylan'ın Müslüm Gürses şarkıları ve Hakan Tanta''nın güzel şarkıları ile iyice Çoştuk. Tabi Hakan Tanta'ın " Ne mektup geliyor ne haber senden şarkısını" yaklaşık 15 kere tekrarlamasıda  bizi gülmekten öldürdü.

Hakan Tanta ve Murat Taylan' ın muhteşem sesleri ile gece hız kesmeden ateş başında da devam etti. Haşlanmış mısır, közde mısır, sohbet derken gece iyice ilerledi tam program bitti derken Başkan Hürriyet' ın haydi arkadaşlar çorbaya demesiyle kaşıkları elimize aldık. Gece gece tarhana çorbasını pişiren ekibi de ayrıca tebrik etmek lazım.

Çorba dan sonra artık yatma vakti geldi ve odalarımıza geçtik. Odaların rahatlığı 5 yıldızlı tatil köylerinin konforunda farklı değil bence.

Sabah kalktığımızda direk kahvaltıya geçtik, kahvaltı sonrası kano ile gezintiye çıktık yine eğlence tavan yaptı, kano sonrası Ekim ayında denize girilirmi derken kendimizi denizde bulduk, gerçekten deniz sıcaklığı muhteşemdi, serinledik.

Kamp Personelinin misafirlere olan ilgi ve alakası takdire şayandı, her yer çok temiz pandemi kurallarına uygun restoranı, hijyen içinde olan oyun alanları, mesafeli dizilmiş sandalyeleri ile konser alanı, ferah odaları. Sadece personel mi Fatma Başkan, başkan vekili Hakan Tanta katılan tüm misafirler ile birebir ilgilendi, hatta başkan Hürriyet sadece misafirleri ile değil belediye personeliyle de yakından ilginelip hal hatır sormayı ihmal etmedi.

Bende Fatma başkan gibi gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum "Tüm Kocaeli halkı burada gönül rahatlığıyla kalabilir"

Yorum Yaz

Adınız:
Yorumunuz:
Yorumlar, okuyucuların kendilerine ait görüşleridir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.