İzmit Belediyesi LGS’ye giren öğrencilerin bu yıl da yanında oldu - Flaş Kocaeli Gazetesi
Flaş Kocaeli
TUĞRA KUYUMCULUK

İzmit Belediyesi LGS’ye giren öğrencilerin bu yıl da yanında oldu

İzmit Belediyesi, bugün yapılan LGS öncesi öğrencilere ve velilere, okul önlerine kurulan stantlarda su ikramında bulunurken meclis üyeleri, sınav girenlere başarı dileklerinde bulundu

Sınav günlerinde adayları ve aileleri yalnız bırakmayan İzmit Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin bu yıl da yanında oldu. Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında, okul önlerinde kurulan stantlarda öğrencilere ve ailelerine su ikram edildi. 
 
FATMA BAŞKAN’A TEŞEKKÜR 
Meclis üyeleri sınava girecek öğrencilere ve ailelerine İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in başarı dileklerini iletti. LGS adayları ve aileleri ikramlardan memnun olduklarını belirterek, kendilerini hiçbir zaman unutmayan Fatma Başkan’a teşekkürlerini iletti.

Yorum Yaz

Adınız:
Yorumunuz:
Yorumlar, okuyucuların kendilerine ait görüşleridir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar

Bu habere henüz yorum yapılmadı.

FLAŞ KOCAELİ GAZETESİ

Tel: 0555 819 86 99